BENVINGUTS AL CLUB CICLISTA TARRAGONA

ACTIVITATS DEL CLUB 2018

13 d’abril / X Camí del Aigua

Sortida de btt .Aquesta ruta segueix l’itinerari que l’aigua que bastía Tarragona duia,desde la Mina del Arquebisbe,a Puigpelat,fins els dipósits urbans de la catedral.El camí passa p’els diferents espiralls o torres de ventilació que el torrent subterrani poseeix,enmig dels camps del Tarragonés.Sortida cultural sobre un tema poc conegut.

• Sortida a les 7 del matí,de les escales de la catedral.
• Ruta de 45 kms aproximats, .
• S’oferirá un esmorzar aprop de la Mina,a l’ermita propera.

• Inscripcions fins 3 dies abans
Socis : gratuita
No socis 2,50 euros

17 de juny XXX Marxa Cicloturista “Sant Magí”

Aquesta edició torna a recuperar l’anada a l’ermita de Sant Magí de la Brufaganya,si bé i a diferència d’altres edicions,la tornada,per no repetir totalment l’itinerari d’anada,es fará per un tram de la Conca,de tal manera que, de retorn i al arribar a Pontils,es decantará al petit poblat de Biure de Gaiá,tram d’un encant incuestionable i desde allá se sortirá a la general de Sta.Coloma-Rocafort i,per Sarral i Cabra venir a recuperar ñla ruta a Tarragona. Donada la climatología d’aquet hivern,el paisatje per on es desenvolupará la Marxa,presenta ja ara,un espectacle de natura gens menyspreable.

• Recorregut de 131 kms.
• Sortida: 8 hores desde el refugi nº 1 del Moll de Costa.
Recollida de dorsals,mitja hora abans.
• Esmorzar lleuger a la sortida,dos punts d’aigua en ruta,esmorzar
potent a Sant Magí i aperitiu a l’arribada

27 de maig x Camí de Sant Jaume

Sortida conjunta de carretera i btt,si bé els itineraris difereixen. Ruta fins el monastir de Santes Creus,origen tarragoní del “Camino de Santiago”,d’uns 74 km. en total.

• Sortida,a les 7 hores desde el parking del cementiri de Tarragona.

• Inscripcions, fins el 25 de maig per e-mail o whatsapp.

7 de julio / Anada al Delta.

Una sortida diferent,visitant les planes rutes,amb horitzons a pèrdua de vista que el delta del Ebre ens ofereix.Conjunta per btt i carretera.

• Trobada,a les 6,40 del matí a l’estació d’Adif de Tarragona,per sortir,en
tren fins l’Ampolla.
• Ruta en bici per l’interior del delta.Esmorzar a la Casa de Fusta.Viatge
i esmorzar a cárrec de cadasqú.Tornada,opcional en bici,o tren,a
Tarragona.
• Llargada d’uns 50 kms.

• Avís d’inscripció : una setmana abans.

Juliol / Volta a Gavadá /

Una sortida per anar a descubrir els paisatges poc frequentats de les serres de Sta.Marina,de la Talaia i de Mar,amb pas per Pratdip,Sta. Marina,el coll de Fatges i baixar després d’unes rampes dures,a Gavadá i sortir a la plana de l’Ametlla de Mar.Una sortida d’auténtic “Mar i Muntanya”.

• Sortida de carretera,amb uns 130 kms.de recorregut.

Nota del club:

Per totes les sortides de juliol i agost : Els desplaçaments en cotxe o tren;esmorzar i demés gastos, son a compte de cada participant a les mateixes.

Es recomana una setmana abans de les dates que s’indicarán, avisar de la participació, a efectes unicament logístics i d’organització

PROPERA ACTIVITAT