BENVINGUTS AL CLUB CICLISTA TARRAGONA

ACTIVITATS DEL CLUB 2018

XXXI marxa cicloturista SANT MAGÍ – 16/06/19

Ja tenim data i part del programa per la XXXI marxa cicloturista Sant Magí d’aquest any !!!

La marxa la realitzarem el dia 16 de juny però aquest any serà en un format MOLT DIFERENT:

. No serà inscripció open, pel qual només participaran els socis (serem pocs però ben avinguts).

. Tampoc sortirem de Tarragona. Agafarem l’autocar que tindrem a la nostra disposició i ens desplaçarem a Vinebre.

. No tindrem un recorregut. Per fer content a tothom, tindrem dos recorreguts de diferent dificultat per la llargada i el desnivell.

. No anirem a Sant Magí de la Brufaganya ni per la zona de la Mussara o de Prades que tenim força conegudes. Descobrirem paisatges nous per la Ribera d’Ebre i la Terra Alta. I una miqueta d’Aragó.

. Tindrem un petit avituallament durant el recorregut però no ens acomiadarem a l’arribada. Dinarem tots plegats a l’hostal Sant Miquel i tornarem en acabar.

. I, abans de marxar, prendrem un record de la marxa d’utilitat pràctica pel ciclisme en dies freds o molt solejats. ¿?

La inscripció serà de 20 € per tot el programa complet.

Qui no disposi de llicència haurà de fer la temporal per aquest dia amb un cost de 8 €. (Recordem la importància de tenir la llicència anual per aquells que sortiu regularment. Si us decidiu a fer-la, la podem tramitar en pocs dies. I si veniu, això que ja us estalviareu).

Per fer la inscripció, com sempre, cal fer l’ingrés al compte del Club fent constar el nom.

Tancarem les inscripcions el dia 10 de juny o tan bon punt completem les places que disposem.

Pròximament, anirem explicant més detalls i avisarem de les possibles modificacions que es puguin produir.

XI CAMÍ DE L’AIGUA en btt – 2/6/19

– sortida btt “camí de l’aigua”
– dia 2 de juny
– 7:45 h foto de sortida a les escales de la Catedral
– 55 km. distància d’anada i tornada
– recorregut sense dificultat tècnica
– avituallament-esmorzar
La sortida segueix el trajecte de l’aigua, des de la Mina de l’Arquebisbe a Puigpelat fins a Tarragona, passant pels diferents respiralls del trajecte.
– inscripcions per @mail i WhatsApp
– socis gratuit (no socis 2 €)

BICICLETADA – 12 de maig

El diumenge 12 de maig tindrà lloc la “Bicicletada” que organitza el Patronat d’Esports de Tarragona.

Convidem a participar d’aquesta activitat a tots els socis i també els demanem que es registrin al Club per formar part dels voluntaris de l’organització en la qual col·laborem.

Assemblea General de Socis

data: dijous 31 de gener

hora: 19:30 en primera convocatòria i 20:00 en segona convocatòria.

lloc: saló d’actes de la Federació

al carrer Comte de Rius núm. 2 – entresol

(foto d’accès a la Federació)

sopar-revetlla de Cap d’any

Com hem passat un any fent molt esport i salut ara l’estem acabant amb molta teca i gresca.
Així que, per Cap d’any, hem preparat un altre sopar-revetlla a les instal·lacions de la Fleca Flaqué.
La revetlla consistirà en un sopar amb el següent menú:
– entrants:
variat de canapès
pa de vidre amb foia o ibèric
meló amb pernil
muntadets variats
– plat principal (a escollir-ne un)
lletó al forn amb guarnició
magret d’ànec amb guarnició
daurada al forn amb guarnició
sarsuela de peix
bacallà amb all-i-oli
salmó amb salsa roquefort i nyoquis
pollastre rostit a la catalana
escudella i carn d’olla
– de postres, pastís
– beguda, cava, cafè i licors
– i, com no, raïms per les campanades
Després del sopar el DJ Primo posarà en marxa la disco-mòbil per ambientar la resta de la nit.
El preu pels socis i parelles o acompanyants serà de 20 €.
Pels que no són socis serà de 25 €.
Pagament al compte del Club (ES91 0081 0088 16 00 0204 6808).
L’últim dia per fer la inscripció serà el dijous 27.

I no us oblideu de indicar-nos el plat principal escollit.

Nota del club:

Per totes les sortides de juliol i agost : Els desplaçaments en cotxe o tren;esmorzar i demés gastos, son a compte de cada participant a les mateixes.

Es recomana una setmana abans de les dates que s’indicarán, avisar de la participació, a efectes unicament logístics i d’organització

PROPERA ACTIVITAT