BENVINGUTS AL CLUB CICLISTA TARRAGONA

ACTIVITATS DEL CLUB 2018

sopar-revetlla de Cap d’any

Com hem passat un any fent molt esport i salut ara l’estem acabant amb molta teca i gresca.
Així que, per Cap d’any, hem preparat un altre sopar-revetlla a les instal·lacions de la Fleca Flaqué.
La revetlla consistirà en un sopar amb el següent menú:
– entrants:
variat de canapès
pa de vidre amb foia o ibèric
meló amb pernil
muntadets variats
– plat principal (a escollir-ne un)
lletó al forn amb guarnició
magret d’ànec amb guarnició
daurada al forn amb guarnició
sarsuela de peix
bacallà amb all-i-oli
salmó amb salsa roquefort i nyoquis
pollastre rostit a la catalana
escudella i carn d’olla
– de postres, pastís
– beguda, cava, cafè i licors
– i, com no, raïms per les campanades
Després del sopar el DJ Primo posarà en marxa la disco-mòbil per ambientar la resta de la nit.
El preu pels socis i parelles o acompanyants serà de 20 €.
Pels que no són socis serà de 25 €.
Pagament al compte del Club (ES91 0081 0088 16 00 0204 6808).
L’últim dia per fer la inscripció serà el dijous 27.

I no us oblideu de indicar-nos el plat principal escollit.

SOPAR-FESTA FINAL DE TEMPORADA

Apreciats socis,

S’acosta el Nadal, el cap d’any i el final de temporada i, com de costum, volem fer-ne la corresponent celebració amb tots els companys del Club.

Aquest any, però, ho farem diferent i ens trobarem per sopar i fer més “festa”.

Així, el dia 24 de novembre a les 21 hores tindrem a la nostra disposició les instal·lacions de la Fleca Flaqué del Polígon Riu Clar per fer el sopar i la festa que l’acompanya, ja que al final del mateix tindrem sortejos, parlaments i ball amb la disco-mòbil del “D.J. Primo”.

Per l’assistència a l’acte hem ajustat un preu de 20 €, tant per socis com pels corresponents acompanyants.

Envia’ns un correu al info@clubciclistatarragona.cat i et passarem el menú per a que escullis el plat principal i el compte per fer el pagament-inscripció.

Ull, el dia 21 de novembre tanquem inscripcions !!!

Salut … i ens trobem pel sopar,

Enllaç a Google Maps de la situació de la Fleca Flaqué:

13 d’abril / X Camí del Aigua

Sortida de btt .Aquesta ruta segueix l’itinerari que l’aigua que bastía Tarragona duia,desde la Mina del Arquebisbe,a Puigpelat,fins els dipósits urbans de la catedral.El camí passa p’els diferents espiralls o torres de ventilació que el torrent subterrani poseeix,enmig dels camps del Tarragonés.Sortida cultural sobre un tema poc conegut.

• Sortida a les 7 del matí,de les escales de la catedral.
• Ruta de 45 kms aproximats, .
• S’oferirá un esmorzar aprop de la Mina,a l’ermita propera.

• Inscripcions fins 3 dies abans
Socis : gratuita
No socis 2,50 euros

17 de juny XXX Marxa Cicloturista “Sant Magí”

Aquesta edició torna a recuperar l’anada a l’ermita de Sant Magí de la Brufaganya,si bé i a diferència d’altres edicions,la tornada,per no repetir totalment l’itinerari d’anada,es fará per un tram de la Conca,de tal manera que, de retorn i al arribar a Pontils,es decantará al petit poblat de Biure de Gaiá,tram d’un encant incuestionable i desde allá se sortirá a la general de Sta.Coloma-Rocafort i,per Sarral i Cabra venir a recuperar ñla ruta a Tarragona. Donada la climatología d’aquet hivern,el paisatje per on es desenvolupará la Marxa,presenta ja ara,un espectacle de natura gens menyspreable.

• Recorregut de 131 kms.
• Sortida: 8 hores desde el refugi nº 1 del Moll de Costa.
Recollida de dorsals,mitja hora abans.
• Esmorzar lleuger a la sortida,dos punts d’aigua en ruta,esmorzar
potent a Sant Magí i aperitiu a l’arribada

27 de maig x Camí de Sant Jaume

Sortida conjunta de carretera i btt,si bé els itineraris difereixen. Ruta fins el monastir de Santes Creus,origen tarragoní del “Camino de Santiago”,d’uns 74 km. en total.

• Sortida,a les 7 hores desde el parking del cementiri de Tarragona.

• Inscripcions, fins el 25 de maig per e-mail o whatsapp.

Nota del club:

Per totes les sortides de juliol i agost : Els desplaçaments en cotxe o tren;esmorzar i demés gastos, son a compte de cada participant a les mateixes.

Es recomana una setmana abans de les dates que s’indicarán, avisar de la participació, a efectes unicament logístics i d’organització

PROPERA ACTIVITAT